Vrijwilligerswerk als verloskundige in ghana - Reisverslagen van Robin Verstraeten - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk als verloskundige in ghana - Reisverslagen van Robin Verstraeten - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk als verloskundige in ghana

Voor 1,5maand ga ik werken in Tamele als verloskundige, waarbij ik daarna nog 2 weken met Tomas door Ghana ga reizen

Recente Reisverslagen:

09 November 2014

verjaardag en kubungu

30 Oktober 2014

Derde verslagje

22 Oktober 2014

Tweede verslagje

12 Oktober 2014

Eerste week in Ghana
Robin

Het is nu eindelijk zover! Het laatste jaar van de opleiding is alweer bijna voorbij en om het onvergetelijk te maken sluit ik het af met een buitenlandse stage in London. Na 2,5 jaar zwoegen op de opleiding verloskunde heb ik nu bijna mijn doel bereikt en ik kijk er erg naar uit. Ik hoop in deze stage mijn laatste bijzondere ervaringen op te doen en te groeien.

Actief sinds 27 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9570

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2014 - 04 December 2014

Vrijwilligerswerk als verloskundige in ghana

01 Maart 2013 - 01 Juni 2013

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: